Звіт – це представлення даних у спеціальному форматі, яке виводиться на екран, у файл або на друк. Звіти в Access служать для формування документів, створених на основі таблиць, запитів. На відміну від форм, вони не можуть бути використані для введення даних у таблиці.
Розділи звіту:
- Верхній колонтитул звіту (знаходиться на початку звіту) - використовується для даних, які зазвичай розміщуються на титульній сторінці, наприклад емблеми, назви або дати. Якщо у верхньому колонтитулі звіту розмістити обчислюваний елемент керування, у якому використовується агрегатна функція Sum, сума обчислюватиметься для всього звіту. Спочатку друкується верхній колонтитул звіту, а потім – верхній колонтитул сторінки.
- Верхній колонтитул сторінки (заходиться у верхній частині кожної сторінки) - використовується для повторення заголовка звіту на кожній сторінці.
- Верхній колонтитул групи (На початку кожної нової групи записів) - використовується для друку назви групи. Наприклад, у звіті, згрупованому за країнами, верхній колонтитул групи використовується для відображення назви країни. Якщо у верхньому колонтитулі групи розмістити обчислюваний елемент керування, у якому використовується агрегатна функція Sum, сума обчислюватиметься для поточної групи.
- Подробиці (Відображається один раз для кожного рядка у джерелі записів) -Саме тут розміщуються елементи керування, які становлять тіло звіту.
- Нижній колонтитул групи (Наприкінці кожної групи записів) - використовується для відображення зведених даних для групи. Залежно від кількості рівнів групування звіт може містити кілька частин із нижнім колонтитулом групи.
- Нижній колонтитул сторінки (Наприкінці кожної сторінки) - використовується для друку номерів сторінок або даних, які стосуються кожної сторінки.
Завдання 1
Створіть звіт «Данні про країни» на основі відповідної таблиці.
1. У списку таблиць виділити таблицю «Данні про країну».
2. Перейти на вкладку Создание та у групі Отчеты натиснути кнопку
«Отчет»
Створення звіту із групуванням даних.
Завдання 2.
Створіть звіт, який містить поля «Замовник», «Код путівки», «Країна», «Різновид відпочинку» «Кількість днів», «Сума замовлення». (спочатку краще створити запит з обчислювальним полем). Згрупуйте данні за полем «Країна», обчисліть загальну суму, що отримає агенція.
Створіть звіт, який містить поля «Замовник», «Код путівки», «Країна», «Різновид відпочинку» «Кількість днів», «Сума замовлення». (спочатку краще створити запит з обчислювальним полем). Згрупуйте данні за полем «Країна», обчисліть загальну суму, що отримає агенція.
Хід роботи:
- Перейти на вкладку Создание та у групі Отчеты натиснути кнопку«Мастер отчетов»
- Обрати запит "Оплата клієнтів", перенести неохідні поля на форму
- Додати рівень групування за полем "Країна"
- Натиснути кнопку "Итоги", знайти суму за полем "До сплати" та "Кількість пувок"
- Оформити звіт в режимі Конструктора
Завдання 3.
Створіть звіт «Путівки»,
використовуючи групування даних за видом відпочинку.
Успіхів вам!
Комментариев нет:
Отправить комментарий